Usługi

Posiadamy szeroką ofertę usług dla klientów biznesowych i indywidualnych dostosowaną do różnorodnych potrzeb.

  1. Konsulting usług informatycznych i programistycznych
    1. Wykonanie dokumentacji wymogów funkcjonalnych,
    2. Projektowanie heterogenicznych systemów informatycznych,
    3. Przygotowanie i rozwój stron internetowych, stron wizytówek, sklepów internetowych, portali wewnątrzfirmowych i współpracy grupowej, w oparciu o systemy zarządzania treścią Umbraco, Microsoft SharePoint, Ext.NET, Orckestra-Composite C1,
    4. Migracja starych stron internetowych do nowych wersji narzędzi, bibliotek i systemów,
    5. Przygotowanie aplikacji desktopowych i na tablety w technologiach Windows Forms, Windows Presentation Foundation, Universal Windows Platform,
    6. Przygotowanie serwisów internetowych w oparciu o architekturę SOAP/WSDL, WCF oraz REST,
    7. Integracja z wiodącymi silnikami baz danych, jak Microsoft SQL Server Database, Oracle Database, Oracle MySQL Database,
    8. Integracja z usługami katalogowymi Active Directory oraz zintegrowaną autentykacją Microsoft Live, Google Plus, Twitter, FaceBook,
    9. Przygotowanie dodatków do aplikacji biurowych Microsoft Office (głównie Outlook, Word, Excel),
    10. Wykonanie dokumentacji poprojektowej technicznej, wdrożenia, instalacji i konfiguracji,
    11. Rekrutacje na stanowiska techniczne (programiści, liderzy zespołów).
  2. Hosting aplikacji internetowych
    1. Utrzymanie aplikacji/serwisów/portali internetowych Microsoft ASP.NET/MVC/SharePoint naszych klientów,
    2. Opieka nad domenami internatowymi, odnawianie, modyfikacja rekordów DNS.
  3. Szkolenia indywidualne i grupowe
    1. Tematyka prowadzonych szkoleń to głównie programowanie back-end/full-stack, oraz obsługa aplikacji biurowych (głównie Microsoft Outlook, Word, Excel i PowerPoint),
    2. Wycena i przygotowanie oferty szkoleń grupowych dla pracowników firm,
    3. Przeprowadzanie szkoleń grupowych w postaci wykładów, połączonych z warsztatami, w siedzibie klienta lub w wynajętej sali konferencyjnej,
    4. Przygotowanie materiałów poszkoleniowych w wersji elektronicznej *.pdf/*.xps/*.oxps i papierowej,
  4. Doradztwo sprzetowe i programowe
    1. Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych Microsoft Windows, Linux i Google Android,
    2. Pomoc w doborze systemu operacyjnego, pakietu biurowego (Microsoft Office, Libre Office, KingSoft WPS Office), oprogramowania ochronnego, do zdalnej administracji i pozostałych aplikacji użytkownika,
    3. Dezynfekcja komputerów, usuwanie złośliwego oprogramowania, wirusów, trojanów i rootkitów,
    4. Doradztwo i składanie zestawów komputerowych serwerowych i desktopowych, inteligentnego domu, sprzętu sieciowego i do przechowywania danych, pomoc w wyborze komponentów sprzętowych spełniających potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów,
    5. Konserwacja zestawów komputerowych desktopowych, laptopowych i rackowych, przegląd, czyszczenie, odkurzanie,
    6. Wykonywanie kopii zapasowych danych klientów, poczty email, bibliotek multimediów, baz danych, maszyn wirtualnych,
    7. Przywracanie utraconych i skasowanych plików oraz partycji z napędów twardych talerzowych HDD i półprzewodnikowych SSD, nośników USB, usuniętych/starych sesji z nośników CD/DVD/BD,
    8. Wsparcie zdalne przez sieć Internet za pośrednictwem zdalnego pulpitu klientów indywidualnych i komercyjnych z systemami Microsoft Windows, Apple MacOS,
    9. Wirtualizacja starych komputerów stacjonarnych i laptopów do postaci maszyny wirtualnej Microsoft Hyper-V,
    10. Konfiguracja sieci komputerowych kablowych RJ-45 i bezprzewodowych Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac/ax 2.4/5.0/6.0 GHz w domach i małych biurach,
    11. Konfiguracja przełączników KVM oraz modułów zdalnego dostępu do nich za pośrednictwem sieci TCP/IP, tak zwanych KVM over IP, lub inaczej IPKVM, w firmach i małych biurach,
    12. Konfiguracji tuneli dostępu zdalnego Open VPN i Wire Guard w małych sieciach.

Na szczególną prośbę wykonujemy usługi w nietypowych dniach, jak weekendy, czy święta, oraz w nietypowych porach. Dzięki temu klienci mogą zminimalizować lub nawet wyeliminować czas przestoju w godzinach biznesowych.

Strona stworzona 11.11.2018 10:03:04